Την πρωτοκαθεδρία τους στη διεθνή ναυτιλία συνεχίζουν να διατηρούν οι Ελληνες εφοπλιστές το 2010, παρά την οικονομική κρίση, ελέγχοντας το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας που μεταφράζεται σε 187,5 εκατ. τόνους dwt και έχοντας επενδύσει για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του Institute of Shipping Economics and Logistics - ISL.
Στη δεύτερη θέση διεθνώς, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, βρίσκονται οι Ιάπωνες με στόλο συνολικής χωρητικότητας 183,2 εκατ. τόνους dwt, έπονται οι Γερμανοί με στόλο χωρητικότητας 104,1 εκατ. τόνους dwt, στην τέταρτη θέση οι Κινέζοι με χωρητικότητα στόλου 101,9 εκατ. τόνους dwt και και ακολουθούν οι Νοτιοκορεάτες με χωρητικότητα στόλου 44,4 εκατ. τόνους dwt.
Στη δεύτερη θέση διεθνώς, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, βρίσκονται οι Ιάπωνες με στόλο συνολικής χωρητικότητας 183,2 εκατ. τόνους dwt, έπονται οι Γερμανοί με στόλο χωρητικότητας 104,1 εκατ. τόνους dwt, στην τέταρτη θέση οι Κινέζοι με χωρητικότητα στόλου 101,9 εκατ. τόνους dwt και και ακολουθούν οι Νοτιοκορεάτες με χωρητικότητα στόλου 44,4 εκατ. τόνους dwt.
περισσότερα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100008_18/08/2010_411688
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου